c warning
Er liep iets mis. De pagina is tijdelijk onbeschikbaar.

Je eerste aanspreekpunten

Wees altijd zo specifiek mogelijk als je je privacyrechten wilt uitoefenen, zodat KBC Brussels je vraag concreet en correct kan behandelen. KBC Brussels moet je identiteit kunnen verifiëren om te voorkomen dat iemand anders je rechten uitoefent. Heb je een vraag of opmerking over de uitoefening van je privacyrechten of lukt het jou niet je rechten uit te oefenen via de digitale toepassingen? Stuur dan een mail naar mypersonaldata@kbc.be. Je kan ook terecht in je KBC Brussels-kantoor of bij je KBC Brussels-verzekeringsagent.

Ben je klant en gebruiker van KBC Brussels Mobile of KBC Brussels Touch? Activeer makkelijk je recht van inzage of je recht op verzet tegen direct marketing. In KBC Brussels Touch, KBC Brussels Mobile, Bolero Online, KBC Brussels Business Dashboard, KBC 4 Business of de kantoorautomaat kun je bepaalde gegevens zelf opvragen, aanpassen of het gebruik ervan stopzetten.

Als je digitaal bereikbaar bent, bezorgen we je recht op inzage via KBC Brussels Mobile app. Wil je je persoonlijke gegevens op een andere manier ontvangen (zoals per post of e-mail), geef dit dan expliciet aan in je verzoek.

Ook als platformgebruiker, prospect of eigenaar van onroerend goed kun je je rechten uitoefenen. Vermeld je naam, het telefoonnummer waarmee je jezelf desgevallend in de toepassing geregistreerd hebt en eventueel het e-mailadres.

Je kan hier een pdf-versie van de KBC Brussels privacyverklaring vinden.