Verzekering bescherming internetaankopen

Onlineaankoop beschadigd bij levering? Je KBC Brussels-Kredietkaart dekt de kosten.

Verzekering bescherming internetaankopen

Onlineaankoop beschadigd bij levering? Je KBC Brussels-Kredietkaart dekt de kosten.

Wat wordt er gedekt?

Deze verzekering biedt bescherming bij onlineaankopen in een webshop (EU/VS). Is de koelkast die je online hebt gekocht, beschadigd bij levering of werd het verkeerde product geleverd en weigert de leverancier zijn verantwoordelijkheid te nemen? Dan zorgt deze verzekering ervoor dat je je geld terugkrijgt.

Wanneer ben je gedekt?

  • Je aankoop moet volledig betaald zijn met een KBC-Kredietkaart Gold of KBC-Kredietkaart Platinum.
  • Je aankoop moet minimaal 100 euro bedragen.
  • Alleen geldig voor apparaten die voorkomen op de lijst met verzekerde goederen.

Deze verzekering is gratis en optioneel. Om op de dekking een beroep te kunnen doen, moet je zijn toegetreden tot deze verzekering.

Deze verzekering is vervat in de volgende kredietkaarten

Goed om te weten

Opgelet: lees de algemene voorwaarden van deze verzekering om de exacte draagwijdte te kennen: Algemene voorwaarden verzekeringen Platinum.

  • De verzekering wordt aangeboden door KBC Verzekeringen NV – Professor Roger Van Overstraetenplein 2 – 3000 Leuven – België. BTW BE 0403.552.563 – RPR Leuven – IBAN BE43 7300 0420 0601 – BIC KREDBEBB. Onderneming toegelaten voor alle takken onder code 0014 (K.B. 4 juli 1979, B.S. 14 juli 1979) door de Nationale Bank van België, de Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel, België. Een onderneming van de KBC Groep.
  • Je KBC Brussels-bankkantoor is het eerste aanspreekpunt voor je klachten over deze reclame. Als je niet tot overeenstemming komt, kun je terecht bij KBC Brussels-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbcbrussels.be, tel. 0800 62 084 (gratis) of 078 15 20 45 (betalend), fax 016 86 30 38.
    Kom je niet tot een passende oplossing, dan kun je je met een klacht over deze reclame richten tot Ombudsfin vzw, North Gate II, Koning AlbertII-laan 8, bus 2, 1000 Brussel, tel. 02 545 77 70, fax 02 545 77 79, e-mail ombudsman@ombudsfin.be.
    Met een klacht over de verzekeringen kun je je richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, die optreedt voor de hele sector, de Meeûsplantsoen 35, 1000 Brussel, info@ombudsman.as, www.ombudsman.as.
    Je kunt een beroep doen op de verzekeringen zolang je kredietkaart actief is en je de kaartbijdrage hebt betaald. De verzekering eindigt automatisch wanneer het contract tussen KBC Bank NV en de verzekeraar wordt stopgezet.
  • Het Belgische recht is van toepassing op alle hier genoemde verzekeringen.
  • Deze verzekeringen behoren tot tak 16 (verzekeringen voor diverse geldelijke verliezen).
    De dekkingsvoorwaarden zijn beschikbaar in elk KBC Brussels-bankkantoor en op www.kbcbrussels.be/platinum. Alleen de algemene voorwaarden bepalen je recht op een tegemoetkoming vanwege de verzekeraar.

Is deze pagina nuttig voor jou? Ja Neen

Mastercard Platinum aanvragen

Mastercard Platinum aanvragen

Een uitgavenlimiet tot 7.500 euro. Uitgebreide bescherming op reis en voor je aankopen.
Instellingen wijzigen in KBC Brussels Mobile

Instellingen wijzigen in KBC Brussels Mobile

Via de instellingen wijzig je vlot je limieten of koppel je een smartwatch.
Extra reisverzekeringen bij je kredietkaart

Extra reisverzekeringen bij je kredietkaart

Ben je een fervente globetrotter? Ontdek de voordelen van je kredietkaart met een extra reisverzekering.
KBC Brussels Sign

KBC Brussels Sign

Veilig aanmelden en tekenen in KBC Brussels Touch zonder kaartlezer.