Wanneer je kaart verloren geraakt of gestolen wordt, is het belangrijk om die meteen te blokkeren. Ook wanneer je je in het buitenland bevindt. Dat doe je het snelst via Card Stop in KBC Brussels Mobile.
Hoe blokkeer ik mijn kaart in KBC Brussels Mobile?
- Meld je aan in KBC Brussels Mobile
- Tik op 'Mijn KBC' en ga naar 'Je contacten'
- Tik op 'Alle contacten' en kies 'Card Stop' onder 'Algemene contacten'
- Kies de kaart(en) die je wilt blokkeren
- Kies de reden (kaart verloren, kaart gestolen of vermoeden van fraude)
- Bevestig om je kaart te blokkeren
Ook Kate helpt je met je kaart
Vraag aan Kate, je digitale assistent in KBC Brussels Mobile, om je kaart te blokkeren.
Of bel Card Stop op 078 170 170 om je kaart te laten blokkeren

Wat als ik ook mijn smartphone kwijt ben?
Bel onmiddellijk +32 16 432 000, 24/7 bereikbaar, en we blokkeren al je apps van KBC Brussels.