Problemen met online bankieren

Problemen met online bankieren

Problemen zijn er om op te lossen

Probleem Probleem met online bankieren (KBC Brussels Touch of KBC Brussels Mobile) Probleem met Business oplossingen voor online bankieren?
Antwoord KBC Brussels-Helpdesk KBC Brussels-Helpdesk bedrijven
Telefoon 02 303 31 71 02 303 31 71
E-mail online.support@kbcbrussels.be
online.support@kbcbrussels.be
Fax 03 283 39 50 03 283 39 50
Openingsuren ma-vr: van 8 tot 22 uur
za: van 9 tot 17 uur
ma-vr : van 8 tot 22 uur
za : van 9 tot 17 uur

Blokkeren bij misbruik, verlies of diefstal?

Kaart verloren of gestolen?

KBC-Phone of KBC Brussels Mobile (Business) laten blokkeren?

Bel 24 uur per dag naar 0800 65 65 0

Liever een persoonlijk gesprek?

Kom gerust langs

Je saldo bekijken zonder je aan te melden in K'Ching

Ontdek hoe je je saldo kunt bekijken zonder je aan te melden of geld kunt afhalen zonder je kaart.
Je saldo bekijken zonder je aan te melden in K'Ching

Veelgestelde vragen over KBC Brussels Mobile

Een vraag over KBC Brussels Mobile? Kijk zeker eens in onze FAQ met de meest gestelde vragen over KBC Brussels Mobile.
Veelgestelde vragen over KBC Brussels Mobile

Sparen en beleggen met je smartphone

  • Begin met sparen (voor later)
  • Krijg persoonlijk beleggingsadvies
  • Gewoon thuis, vanuit je zetel
Sparen en beleggen met je smartphone

Kosten van internationale overschrijvingen

Een internationale overschrijving brengt vaak wat extra kosten met zich mee. Bij KBC Brussels kun je kiezen wie die kosten betaalt.
Kosten van internationale overschrijvingen
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je een goedwerkende website aan te bieden die je surfervaring aangenamer maakt. We kunnen de website ook aanpassen aan je behoeften en je voorkeuren. Door verder te surfen, ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Wil je meer info? Of wil je dit niet?Klik hier.