Bancontact CASH-punten

Veelgestelde vragen

Bancontact CASH-punten

Veelgestelde vragen

Kan ik geld afhalen met mijn smartphone aan Bancontact CASH-punten?

Nee, geld afhalen met je smartphone en QR-code (MobileCash) is enkel mogelijk aan KBC Brussels-geldautomaten.

Kan ik contactloos geld afhalen met mijn debetkaart aan Bancontact CASH-punten?

Nee, contactloos geld afhalen met je debetkaart is enkel mogelijk aan KBC Brussels-geldautomaten.

Kan ik geld overschrijven aan Bancontact CASH-punten?

Nee, overschrijvingen zijn enkel mogelijk aan KBC Brussels-automaten of met onze digitale toepassingen.

Kan ik mijn pincode wijzigen aan Bancontact CASH-punten?

Ja, je kunt aan alle Bancontact CASH-punten de pincode van je bankkaart wijzigen.

Kan ik bij een storting een gestructureerde mededeling (OGM) toevoegen?

Je kunt de gestructureerde mededeling invullen in het mededelingsveld. Gebruik enkel de cijfers van de gestructureerde mededeling, zonder ‘*’ en ‘/’.

Kan ik een geld storten op een andere rekening?

Nee, het geld wordt altijd gestort op de rekening die aan de kaart is gekoppeld. Als je regelmatig stort op een andere rekening dan kun je een extra kaart aanvragen voor die rekening.

Kan ik details krijgen over een specifieke betaling of storting, of ze betwisten?

Waar vind ik de geplande Bancontact CASH-punten?

Waar vind ik meer informatie?