Bancontact CASH-punten

Veelgestelde vragen

Bancontact CASH-punten

Veelgestelde vragen

Nee, geld afhalen met je smartphone en QR-code (MobileCash) is enkel mogelijk aan KBC Brussels-geldautomaten.

Nee, contactloos geld afhalen met je debetkaart is enkel mogelijk aan KBC Brussels-geldautomaten.

Nee, overschrijvingen zijn enkel mogelijk aan KBC Brussels-automaten of met onze digitale toepassingen.

Ja, je kunt aan alle Bancontact CASH-punten de pincode van je bankkaart wijzigen.

Je kunt bij een storting een mededeling ingeven. Je hebt de keuze tussen een gestructureerde mededeling (OGM) of een vrije mededeling.

Geef bij een gestructureerde mededeling alleen de cijfers in, zonder / en *. Als de cijfers die je ingeeft niet juist zijn, krijg je een foutmelding.

Nee, het geld wordt altijd gestort op de rekening die aan de kaart is gekoppeld. Als je regelmatig stort op een andere rekening dan kun je een extra kaart aanvragen voor die rekening.