Sms-diensten

c warning
Er liep iets mis. De pagina is tijdelijk onbeschikbaar.

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC Brussels-Debetkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC Brussels-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC Brussels- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC Brussels-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC Brussels je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Brussels Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC Brussels-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Sparen en beleggen met je smartphone

  • Begin met sparen (voor later)
  • Krijg persoonlijk beleggingsadvies
  • Gewoon thuis, vanuit je zetel
Sparen en beleggen met je smartphone

Verzekering bescherming internetaankopen

Onlineaankoop beschadigd bij levering? De Verzekering bescherming internetaankopen dekt de kosten

Verzekering bescherming internetaankopen

Een betaal-app voor je smartphone?

Welke betaal-app kies je? KBC Brussels Mobile of Payconiq? Allebei apps om elkaar of in de winkel te betalen zonder cash of kaart. Gewoon, met je smartphone. Kies de app die het beste bij je past.
Een betaal-app voor je smartphone?

Betalen en overschrijven in KBC Brussels Touch

Hulp of vragen bij betalen en overschrijven in KBC Brussels Touch.
Betalen en overschrijven in KBC Brussels Touch