Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC Brussels-Bankkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC Brussels- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC Brussels-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC Brussels je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer uw kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Brussels Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC Brussels-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Vakantielening

Reisdromen? Maak ze waar met een vakantielening. Bereken hoeveel je zou afbetalen en vraag je lening online aan!
Vakantielening

Vragen over betalen

In de rubriek betalen vind je alle antwoorden met betrekking tot zichtrekeningen, (krediet)kaarten, zelf bankieren en andere extra diensten.
Vragen over betalen

KBC Brussels Sign

Veilig aanmelden en tekenen in KBC Brussels Touch zonder kaartlezer.
KBC Brussels Sign

Bankkaart aanvragen

  • Vervang je bankkaart
  • of vraag een nieuwe aan.
  • Dat gaat gemakkelijk online.
Bankkaart aanvragen
KBC gebruikt cookies om je surfervaring aangenamer te maken. Zo kan KBC ook beter inspelen op je behoeften en voorkeuren. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer info? Of wil je geen cookies?Klik hier.