Sms-diensten

c warning
Er liep iets mis. De pagina is tijdelijk onbeschikbaar.

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC Brussels-Debetkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC Brussels-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC Brussels- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC Brussels-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC Brussels je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Brussels Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC Brussels-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Instellingen wijzigen in KBC Brussels Mobile

Via de instellingen wijzig je vlot je limieten of koppel je een smartwatch.
Instellingen wijzigen in KBC Brussels Mobile

Algemene vragen over KBC Brussels Touch

Je geheime code vergeten? Of het lukt je niet om een instelling aan te passen? Dan moet je hier zijn.
Algemene vragen over KBC Brussels Touch

Eurobiljetten en -munten online bestellen

Een grote hoeveelheid eurobiljetten of -munten nodig? Die kun je vlot online bestellen via onze website.
Eurobiljetten en -munten online bestellen

Wat is de wettelijke nulstellingstermijn?

Aan een kredietopening is een nulstellingstermijn verbonden. Dus ook aan een kredietkaart. Lees hier alles wat je moet weten over de nulstellingstermijn.
Wat is de wettelijke nulstellingstermijn?