Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC Brussels-Debetkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC Brussels-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC Brussels- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC Brussels-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC Brussels je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer uw kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Brussels Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC Brussels-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Contact opnemen in KBC Brussels Mobile

Bel of e-mail je bankkantoor via KBC Brussels Mobile. Bankkaart verloren? Contacteer Cardstop via de app.
Contact opnemen in KBC Brussels Mobile

Je debetkaart (bankkaart) gebruiken

Je code wijzigen, je limieten verhogen of je debetkaart blokkeren? Kom alles te weten over het gebruik van je KBC Brussels-Debetkaart.
Je debetkaart (bankkaart) gebruiken

MobileCash: geld opnemen met je smartphone

Debetkaart vergeten? Gebruik je smartphone om geld af te halen.
MobileCash: geld opnemen met je smartphone

Hoe aanmelden en tekenen in KBC Brussels Touch

Gebruik je KBC Brussels Touch voor het eerst op je computer of tablet? Lees hier hoe het zit met aanmelden en tekenen.
Hoe aanmelden en tekenen in KBC Brussels Touch