Defecte debetkaart vervangen

Defecte debetkaart vervangen

Je debetkaart is defect. Wat nu?

Wanneer je debetkaart defect is, kun je een vervanging aanvragen in zowel KBC Brussels Touch als KBC Brussels Mobile. In beide gevallen ligt het nieuwe exemplaar binnen de 5 werkdagen in je brievenbus.

Ben je minderjarig? Vraag dan aan één van je ouders of je wettelijke vertegenwoordiger om de aanvraag te doen in jouw plaats.

Hoe vraag je een vervanging van je debetkaart aan in KBC Brussels Touch?

  1. Open KBC Brussels Touch en klik onder de blauwe balk op 'Meer'
  2. Selecteer 'Bankkaarten'
  3. Klik op je defecte debetkaart
  4. Klik op het tabblad 'Beheer'
  5. Kies bovenaan voor 'Blokkeren of vervangen'
  6. Volg de instructies op je scherm

Hoe vraag je een vervanging van je debetkaart aan in KBC Brussels Mobile?

  1. Open KBC Brussels Mobile en tik op het tabblad 'Kaarten'
  2. Tik op je defecte debetkaart
  3. Kies 'Blokkeren of vervangen'
  4. Tik op 'Vervang je kaart'
  5. Volg de instructies op je scherm

Dringend een nieuwe debetkaart nodig? Ga dan naar je KBC Brussels-kantoor. Daar krijg je onmiddellijk een KBC Brussels-Go Kaart mee, die je kunt blijven gebruiken tot je nieuwe debetkaart is aangemaakt.

  • Je gebruikt KBC Brussels Touch nog niet?
    Om een nieuwe bankaart aan te vragen, verstuur je onderstaand formulier. Binnen de 5 werkdagen kun je je nieuwe bankkaart dan ophalen in je bankkantoor.
  • Je gebruikt KBC Brussels Touch al, maar nog niet op een tablet?
    Gebruik dan ook onderstaand formulier om een nieuwe bankkaart aan te vragen. Binnen de 5 werkdagen kun je je nieuwe bankkaart dan ophalen in je bankkantoor.
  • Je gebruikt KBC Brussels Touch al op een tablet?
    Gebruik onderstaand formulier niet, maar doe je aanvraag voor een nieuwe bankkaart in KBC Brussels Touch. Binnen de 5 werkdagen krijg je je nieuwe bankkaart dan immers thuis bezorgd.
  • DRINGEND een nieuwe bankkaart nodig?
    Ga dan naar je bankkantoor. Daar krijg je onmiddellijk een KBC Brussels-Go-kaart mee, die je kunt blijven gebruiken tot je nieuwe bankkaart is aangemaakt.

Ben je minderjarig? Dan moet één van je ouders of je wettelijke vertegenwoordiger de aanvraag doen in jouw plaats.

Annulatieverzekering van je kredietkaart

Kun je toch niet op reis vertrekken of moet je vervroegd uit vakantie terugkeren? Dan kun je een deel van de kosten terugbetaald krijgen.
Annulatieverzekering van je kredietkaart

Waar staat je kaartnummer?

Belangrijke informatie, zoals je kaart- of rekeningnummer, vind je in een oogwenk op je betaalkaart.
Waar staat je kaartnummer?

Algemene vragen over KBC Brussels Touch

Je geheime code vergeten? Of het lukt je niet om een instelling aan te passen? Dan moet je hier zijn.
Algemene vragen over KBC Brussels Touch

Je eigen K'Ching-app aanpassen

Je thema veranderen, vrienden toevoegen en saldo bekijken op je smartphone zonder aan te melden in K'Ching?
Je eigen K'Ching-app aanpassen
KBC gebruikt cookies om je surfervaring aangenamer te maken. Zo kan KBC ook beter inspelen op je behoeften en voorkeuren. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer info? Of wil je geen cookies?Klik hier.