Defecte debetkaart vervangen

Defecte debetkaart vervangen

Je debetkaart is defect. Wat nu?

Wanneer je debetkaart defect is, kun je een vervanging aanvragen in zowel KBC Brussels Touch als KBC Brussels Mobile. In beide gevallen ligt het nieuwe exemplaar binnen de 5 werkdagen in je brievenbus.

Ben je minderjarig? Vraag dan aan één van je ouders of je wettelijke vertegenwoordiger om de aanvraag te doen in jouw plaats.

Hoe vraag je een vervanging van je debetkaart aan in KBC Brussels Touch?

  1. Open KBC Brussels Touch en klik onder de blauwe balk op 'Meer'
  2. Selecteer 'Bankkaarten'
  3. Klik op je defecte debetkaart
  4. Klik op het tabblad 'Beheer'
  5. Kies bovenaan voor 'Blokkeren of vervangen'
  6. Volg de instructies op je scherm

Hoe vraag je een vervanging van je debetkaart aan in KBC Brussels Mobile?

  1. Open KBC Brussels Mobile en tik op het tabblad 'Kaarten'
  2. Tik op je defecte debetkaart
  3. Kies 'Blokkeren of vervangen'
  4. Tik op 'Vervang je kaart'
  5. Volg de instructies op je scherm

Dringend een nieuwe debetkaart nodig? Ga dan naar je KBC Brussels-kantoor. Daar krijg je onmiddellijk een KBC Brussels-Go Kaart mee, die je kunt blijven gebruiken tot je nieuwe debetkaart is aangemaakt.

  • Je gebruikt KBC Brussels Touch nog niet?
    Om een nieuwe bankaart aan te vragen, verstuur je onderstaand formulier. Binnen de 5 werkdagen kun je je nieuwe bankkaart dan ophalen in je bankkantoor.
  • Je gebruikt KBC Brussels Touch al, maar nog niet op een tablet?
    Gebruik dan ook onderstaand formulier om een nieuwe bankkaart aan te vragen. Binnen de 5 werkdagen kun je je nieuwe bankkaart dan ophalen in je bankkantoor.
  • Je gebruikt KBC Brussels Touch al op een tablet?
    Gebruik onderstaand formulier niet, maar doe je aanvraag voor een nieuwe bankkaart in KBC Brussels Touch. Binnen de 5 werkdagen krijg je je nieuwe bankkaart dan immers thuis bezorgd.
  • DRINGEND een nieuwe bankkaart nodig?
    Ga dan naar je bankkantoor. Daar krijg je onmiddellijk een KBC Brussels-Go-kaart mee, die je kunt blijven gebruiken tot je nieuwe bankkaart is aangemaakt.

Ben je minderjarig? Dan moet één van je ouders of je wettelijke vertegenwoordiger de aanvraag doen in jouw plaats.

Vragen over gezin

KBC Brussels staat je gezin bij tijdens de verschillende fases van het leven. In deze rubriek vind je antwoorden op vragen zoals hoe je een reispolis afsluit, of hoe je belegt voor je kind.
Vragen over gezin

Bankieren met je smartphone

Saldo raadplegen, geld overschrijven of verrichtingen checken: eenvoudig, snel en gratis.
Bankieren met je smartphone

Reis buiten de eurozone? Bestel je vreemde valuta

Reis naar het buitenland gepland? Ontdek hoe je snel aan vreemde valuta geraakt.
Reis buiten de eurozone? Bestel je vreemde valuta

Handige functies van KBC Brussels Mobile

  • Geld afhalen zonder debetkaart
  • Online shoppen zonder kaartlezer
  • Overschrijvingen scannen
Handige functies van KBC Brussels Mobile
KBC gebruikt cookies om je surfervaring aangenamer te maken. Zo kan KBC ook beter inspelen op je behoeften en voorkeuren. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer info? Of wil je geen cookies?Klik hier.