c warning
Er liep iets mis. De pagina is tijdelijk onbeschikbaar.

Klacht of is er iets anders onduidelijk?

Heb je een klacht i.v.m. de uitoefening van je rechten, dan staat KBC-Klachtenmanagement voor je klaar. Via deze manieren kan je KBC-Klachtenmanagement contacteren:

  • KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, of via mail naar klachten@kbc.be.
  • Via de elektronische kanalen van KBC Brussels zoals de KBC Brussels-website, KBC Brussels Touch, Bolero Online of de Bolero-app.

Je kunt ook altijd contact opnemen met de ‘Data Protection Officer’ van KBC Brussels: schriftelijk door een brief te sturen naar KBC Groep NV, Group Data Protection Unit (Group Compliance), Havenlaan 2 1080 Brussel, of via mail naar dataprotection@kbc.be

Ga je niet akkoord met het standpunt van KBC Brussels? Surf dan zeker naar de site van de Belgische Gegevensbeschermingsautoriteit www.gegevensbeschermingsautoriteit.be. Je kunt daar ook een klacht indienen.

Je kan hier een pdf-versie van de KBC Brussels privacyverklaring vinden.