Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC Brussels-Bankkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC Brussels- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Nieuwe kaart per post onderweg

Bereikt je KBC Brussels-Bankkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart haar vervaldag, dan hernieuwt KBC Brussels de kaart automatisch. Met een sms'je verwittigt KBC Brussels je ervan dat de nieuwe kaart per post naar je onderweg is.

Nieuwe kaart tijdig activeren

Om te vermijden dat je voor verrassingen komt te staan op het moment dat je oude KBC Brussels-Bankkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart onbruikbaar wordt, herinnert KBC Brussels je er met een sms aan om je nieuwe kaart tijdig te activeren.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC Brussels-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC Brussels je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer uw kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Brussels Live

2. Sms-dienst “Onuitvoerbare betaalopdrachten”

KBC Brussels-Betaalagenda niet uitgevoerd

Als er onvoldoende geld beschikbaar is op je rekening op de dag van de gewenste uitvoeringsdatum van de KBC Brussels-Betaalagenda, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Je kunt dan voor voldoende geld op je rekening zorgen, zodat de betaling alsnog kan worden uitgevoerd.

Periodieke opdracht niet uitgevoerd

Als er onvoldoende geld beschikbaar is op je rekening op de dag van de gewenste uitvoeringsdatum van de periodieke opdracht, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Je kunt dan voor voldoende geld op uw rekening zorgen, zodat de betaling alsnog kan worden uitgevoerd.

Domiciliëring niet uitgevoerd

Als er onvoldoende geld beschikbaar is op je rekening op de vervaldag van het domiciliëringsmandaat, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Je kunt dan voor voldoende geld op je rekening zorgen, zodat de domiciliëring alsnog kan worden uitgevoerd.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Brussels Live

3. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC Brussels-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Wat is KBC Brussels Mobile?

Wat is KBC Brussels Mobile?

Dé referentie in de banksector. Al meer dan een 700.000 klanten gebruiken KBC Brussels Mobile voor hun banktransacties. Download KBC Brussels Mobile nu!
Hoe contactloos betalen?

Hoe contactloos betalen?

Betaal kleine aankopen snel en eenvoudig zonder pincode. Je hoeft je kaart enkel dicht tegen de betaalterminal te houden en je hebt betaald! 
Je prepaid kaart gebruiken

Je prepaid kaart gebruiken

Opladen, saldo en verrichtingen opvragen of geld opnemen? Bekijk hier de meest gestelde vragen over het gebruik van een prepaid Mastercard.
Extra reisverzekeringen bij je kredietkaart

Extra reisverzekeringen bij je kredietkaart

Ben je een fervente globetrotter? Ontdek de voordelen van je kredietkaart met een extra reisverzekering.