Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC Brussels-Debetkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC Brussels-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC Brussels- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC Brussels-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC Brussels je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Brussels Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC Brussels-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Hoe vraag ik online een kredietkaart aan?

Een kredietkaart aanvragen doe je gewoon thuis met KBC Brussels Touch, gemakkelijk en snel. We leggen je uit hoe.
Hoe vraag ik online een kredietkaart aan?

Vragen over betalen

In de rubriek betalen vind je alle antwoorden met betrekking tot zichtrekeningen, (krediet)kaarten, zelf bankieren en andere extra diensten.
Vragen over betalen

Instellingen wijzigen in KBC Brussels Touch

Via 'Profiel' kun je allerlei instellingen zoals je gegevens, je voorkeuren, je gewenste nieuwsberichten of boodschappen wijzigen.
Instellingen wijzigen in KBC Brussels Touch

Wat is KBC Brussels Mobile?

Dé referentie in de banksector. Al meer dan een 700.000 klanten gebruiken KBC Brussels Mobile voor hun banktransacties. Download KBC Brussels Mobile nu!
Wat is KBC Brussels Mobile?