Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC Brussels-Debetkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC Brussels- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC Brussels-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC Brussels je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer uw kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Brussels Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC Brussels-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Handige functies van KBC Brussels Mobile

  • Geld afhalen zonder debetkaart
  • Online shoppen zonder kaartlezer
  • Overschrijvingen scannen
Handige functies van KBC Brussels Mobile

Contact opnemen in KBC Brussels Mobile

Bel of e-mail je bankkantoor via KBC Brussels Mobile. Bankkaart verloren? Contacteer Cardstop via de app.
Contact opnemen in KBC Brussels Mobile

Maaltijdcheques: check je saldo

Volg voortaan ook het saldo van je maaltijdcheques op met je smartphone.
Maaltijdcheques: check je saldo

Zichtrekening op maat

  • Uitgebreid betaalpakket
  • Kredietkaart naar keuze
  • Open online
Zichtrekening op maat
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je een goedwerkende website aan te bieden die je surfervaring aangenamer maakt. We kunnen de website ook aanpassen aan je behoeften en je voorkeuren. Door verder te surfen, ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Wil je meer info? Of wil je dit niet?Klik hier.