Sms-diensten

Er liep iets mis. De pagina is tijdelijk onbeschikbaar.

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC Brussels-Debetkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC Brussels-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC Brussels- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC Brussels-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC Brussels je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Brussels Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC Brussels-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Ik heb nog geen zichtrekening

Heb je nog geen rekening bij KBC Brussels? Die kun je snel in enkele klikken openen.
Ik heb nog geen zichtrekening

Veelgestelde vragen over KBC Brussels Mobile

Een vraag over KBC Brussels Mobile? Kijk zeker eens in onze FAQ met de meest gestelde vragen over KBC Brussels Mobile.
Veelgestelde vragen over KBC Brussels Mobile

Zo overleef je een dure maand

Met deze oplossingen kun je je uitgaven spreiden
Zo overleef je een dure maand

Vragen over betalen in KBC Brussels Touch

Aanmelden op je pc lukt niet? Je kaartlezer doet niet wat je verwacht? Of je vindt een rekening niet terug?
Vragen over betalen in KBC Brussels Touch