Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC Brussels-Bankkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC Brussels- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Nieuwe kaart per post onderweg

Bereikt je KBC Brussels-Bankkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart haar vervaldag, dan hernieuwt KBC Brussels de kaart automatisch. Met een sms'je verwittigt KBC Brussels je ervan dat de nieuwe kaart per post naar je onderweg is.

Nieuwe kaart tijdig activeren

Om te vermijden dat je voor verrassingen komt te staan op het moment dat je oude KBC Brussels-Bankkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart onbruikbaar wordt, herinnert KBC Brussels je er met een sms aan om je nieuwe kaart tijdig te activeren.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC Brussels-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC Brussels je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer uw kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Brussels Live

2. Sms-dienst “Onuitvoerbare betaalopdrachten”

KBC Brussels-Betaalagenda niet uitgevoerd

Als er onvoldoende geld beschikbaar is op je rekening op de dag van de gewenste uitvoeringsdatum van de KBC Brussels-Betaalagenda, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Je kunt dan voor voldoende geld op je rekening zorgen, zodat de betaling alsnog kan worden uitgevoerd.

Periodieke opdracht niet uitgevoerd

Als er onvoldoende geld beschikbaar is op je rekening op de dag van de gewenste uitvoeringsdatum van de periodieke opdracht, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Je kunt dan voor voldoende geld op uw rekening zorgen, zodat de betaling alsnog kan worden uitgevoerd.

Domiciliëring niet uitgevoerd

Als er onvoldoende geld beschikbaar is op je rekening op de vervaldag van het domiciliëringsmandaat, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Je kunt dan voor voldoende geld op je rekening zorgen, zodat de domiciliëring alsnog kan worden uitgevoerd.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Brussels Live

3. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC Brussels-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Hoe vraag ik online een kredietkaart aan?

Hoe vraag ik online een kredietkaart aan?

Een kredietkaart aanvragen doe je gewoon thuis met KBC Brussels Touch, gemakkelijk en snel. We leggen je uit hoe.
Verzekering bescherming internetaankopen

Verzekering bescherming internetaankopen

Onlineaankoop beschadigd bij levering? Je KBC Brussels-kredietkaart dekt de kosten.
Algemene vragen over KBC Brussels Touch

Algemene vragen over KBC Brussels Touch

Je geheime code vergeten? Of het lukt je niet om een instelling aan te passen? Dan moet je hier zijn.
Betalen in Brussel

Betalen in Brussel

Ontvang, beheer en spendeer je geld op jouw manier. Van kaart tot app, van cash tot krediet.