Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC Brussels-Bankkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC Brussels- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC Brussels-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC Brussels je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer uw kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Brussels Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC Brussels-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Hoe vraag ik online een kredietkaart aan?

Een kredietkaart aanvragen doe je gewoon thuis met KBC Brussels Touch, gemakkelijk en snel. We leggen je uit hoe.
Hoe vraag ik online een kredietkaart aan?

Vragen over software in KBC Brussels Touch

Welke software heb ik nodig op mijn computer of tablet ? Hier vind je alle gegevens.
Vragen over software in KBC Brussels Touch

Zichtrekening op maat

  • Uitgebreid betaalpakket
  • Kredietkaart naar keuze
  • Open online
Zichtrekening op maat

Problemen met je debet- of kredietkaart?

Bel Card Stop op 070 344 344 (0,30 euro/min.) om eventueel misbruik te voorkomen.
Problemen met je debet- of kredietkaart?
KBC gebruikt cookies om je surfervaring aangenamer te maken. Zo kan KBC ook beter inspelen op je behoeften en voorkeuren. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer info? Of wil je geen cookies?Klik hier.