Sms-diensten

c warning
Er liep iets mis. De pagina is tijdelijk onbeschikbaar.

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC Brussels-Debetkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC Brussels-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC Brussels- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC Brussels-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC Brussels je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Brussels Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC Brussels-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Vragen over betalen

In de rubriek betalen vind je alle antwoorden met betrekking tot zichtrekeningen, (krediet)kaarten, zelf bankieren en andere extra diensten.
Vragen over betalen

Hoe vraag ik online een kredietkaart aan?

Een kredietkaart aanvragen doe je gewoon thuis met KBC Brussels Touch, gemakkelijk en snel. We leggen je uit hoe.
Hoe vraag ik online een kredietkaart aan?

Je berichten en documenten lezen in KBC Brussels Touch

Lees hoe je je berichten en documenten van KBC Bank & Verzekering opvraagt in KBC Brussels Touch.

Je berichten en documenten lezen in KBC Brussels Touch

Sparen en beleggen met je smartphone

  • Begin met sparen (voor later)
  • Krijg persoonlijk beleggingsadvies
  • Gewoon thuis, vanuit je zetel
Sparen en beleggen met je smartphone