Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC Brussels-Debetkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC Brussels-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC Brussels- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC Brussels-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC Brussels je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Brussels Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC Brussels-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Algemene vragen over KBC Brussels Touch

Je geheime code vergeten? Of het lukt je niet om een instelling aan te passen? Dan moet je hier zijn.
Algemene vragen over KBC Brussels Touch

Péage of tol? Laat je niet verrassen!

Welke landen vragen tol en hoe betaal je die slimmer? Met dit overzicht bol je vlot voorbij ieder tolpoortje.
Péage of tol? Laat je niet verrassen!

Rekeninguittreksels maken in KBC Brussels Touch

Je rekeninguittreksels laat je automatisch maken in KBC Brussels Touch. Ontdek in enkele stappen je ze aanmaakt.

Rekeninguittreksels maken in KBC Brussels Touch

Zoomit: betaal in één klik

Beheer en betaal eenvoudig online je financiële documenten.
Zoomit: betaal in één klik