KBC Brussels gebruikt jouw persoonsgegevens voor direct marketing
KBC Brussels wil je graag voorstellen doen uit ons uitgebreide assortiment van producten en diensten. Dit kan op jouw vraag, of als KBC Brussels denkt dat je interesse hebt in of baat hebt bij een bepaald product of dienst. Deze informatie kan je op verschillende manieren bereiken: via KBC Brussels-bankkantoren en -verzekeringsagentschappen, internet en apps, de overzichtspagina van de KBC Brussels Mobile-app, e-mail, post, pushberichten vanuit KBC Brussels Mobile of je browser, via Kate, per telefoon en op evenementen. KBC Brussels evalueert regelmatig haar communicatiekanalen om nieuwe technologieën te integreren.
KBC Brussels streeft ernaar om informatie duidelijk over te brengen en kiest hiervoor het meest geschikte kanaal voor jou. Als KBC Brussels de leeftijd kent, worden commerciële aanbiedingen niet gericht aan kinderen jonger dan 16 jaar, tenzij de wettelijke vertegenwoordiger hiervoor toestemming heeft gegeven.
Als je niet kiest voor de ‘op jouw maat’-overeenkomst, kan je nog steeds direct marketing ontvangen op basis van gerechtvaardigd belang. Wens je helemaal geen direct marketing te ontvangen, klik dan op tegel "Wat als je helemaal geen of minder gepersonaliseerde reclame wilt ontvangen?". Dit omschrijft hoe u dit kan aanpassen. Weet je niet welke situatie op jou als klant van toepassing is, vraag het dan via mypersonaldata@kbc.be.
Je kan hier een pdf-versie van de KBC Brussels privacyverklaring vinden.