Je betaalkaart is defect. Wat nu?
Je hebt 3 mogelijkheden om een nieuwe betaalkaart aan te vragen
- Stel je vraag aan Kate
- Vraag een vervanging aan in KBC Brussels Mobile of KBC Brussels Touch
- Ga naar je KBC Brussels-kantoor
Ook Kate helpt je met de vervanging van je kaart
Een nieuwe betaalkaart aanvragen? Vraag het gerust aan Kate, je digitale assistent in KBC Brussels Mobile.
Kate helpt je meteen verder.
Gebruik je onze app nog niet? Contacteer dan je KBC Brussels-kantoor of KBC Brussels Live.
We kijken je kaart na en vervangen ze zo snel mogelijk als dat nodig is.
Wanneer krijg ik mijn nieuwe kaart?
Vroeg je om je kaart te vervangen, dan ligt je nieuwe exemplaar binnen de 5 werkdagen in je brievenbus.
Hoe vraag ik mijn pincode aan?
Heb je een nieuwe KBC Brussels-Debetkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC Brussels-Prepaid Kaart aangevraagd? Dan ontvang je je nieuwe kaart gewoon thuis. Je hoeft dus niet meer langs te gaan in je KBC Brussels-kantoor. Je pincode vraag je op in KBC Brussels Mobile of per sms.
Ben je jonger dan 18?
Vraag dan aan één van je ouders of aan je wettelijke vertegenwoordiger om voor jou een nieuwe kaart aan te vragen.
Wat is de prijs van een nieuwe betaalkaart?
- Heb je een KBC Brussels-Plusrekening?
Dan is je defecte kaart vervangen gratis. - Heb je een KBC Brussels-Basisrekening?
Dan betaal je voor een vervanging van je kaart 9 euro.
Meer info over de vervanging van mijn debetkaart
- Meld je aan in KBC Brussels Mobile
- Tik op 'Mijn KBC'
- Tik op je defecte debetkaart
- Kies 'Blokkeren of vervangen'
- Tik op 'Vervang je kaart' en volg de uitleg op je scherm
- Open KBC Brussels Touch en klik op ' °°° Meer'
- Kies 'Debetkaarten'
- Klik op je defecte debetkaart
- Klik op 'Beheer'
- Kies 'Blokkeren of vervangen' en volg de uitleg op je scherm
Ga dan naar je KBC Brussels-kantoor. Daar krijg je onmiddellijk een KBC Brussels-Go Kaart mee, die je kunt blijven gebruiken tot je nieuwe debetkaart is aangemaakt.
Enkele weken voor de vervaldatum stuurt KBC Brussels je automatisch een nieuwe kaart.
Je hoeft niet te wachten tot je je debetkaart ontvangt om ze al te gebruiken. Je kaartgegevens zijn namelijk al beschikbaar in KBC Brussels Mobile.
Ook als je een nieuwe debetkaart aanvraagt omdat de vorige gestolen of verloren is, kun je al meteen na je aanvraag je kaartgegevens in onze app opvragen.
Waar vind ik de gegevens van mijn nieuwe debetkaart?
- Meld je aan in KBC Brussels Mobile
- Tik op 'Mijn KBC'
- Scroll naar 'Betaalmiddelen' en tik op je nieuwe debetkaart
Hier kun je meteen ook een betaalmiddel toevoegen om met Google Pay, Fitbit Pay of Garmin Pay te kunnen betalen.
Meer info over de vervanging van mijn kredietkaart
- Meld je aan in KBC Brussels Mobile
- Tik op 'Mijn KBC'
- Kies je kredietkaart onder 'Betaalmiddelen'
- Tik op de drie puntjes rechtsboven
- Tik op 'Blokkeren of vervangen'
Of vraag het aan Kate
- Meld je aan in KBC Brussels Mobile
- Tik rechtsboven op Kate
- Typ 'kaart vervangen'
Kate helpt je meteen verder.
Gebruik je onze app nog niet? Contacteer dan je KBC Brussels-kantoor of KBC Brussels Live.
We kijken je kaart na en vervangen ze zo snel mogelijk als dat nodig is.