Een beleggingsplan openen

Een beleggingsplan openen was nog nooit zo gemakkelijk

Een beleggingsplan openen

Een beleggingsplan openen was nog nooit zo gemakkelijk

Wil je beleggen in een beleggingsplan? Daarvoor moet je niet meer naar je kantoor. Met KBC Brussels Mobile open je je beleggingsplan online.

Beleggen in het fonds doe je op je eigen initiatief, zonder beleggingsadvies van KBC Brussels. KBC Brussels beoordeelt dus niet of het fonds voor jou een geschikte belegging is en kan niet volledig nagaan of je tot de doelmarkt van het fonds behoort. Wil je meer informatie over de mogelijkheden om beleggingsadvies van KBC Brussels te krijgen? Contacteer dan je kantoor of KBC Brussels Live.

Met KBC Brussels Mobile open je je beleggingsplan volledig mobiel. Klik op de link hieronder.

Liever persoonlijk advies in KBC Brussels Mobile?

Heb je KBC Brussels Mobile nog niet?

Geen klant bij KBC Brussels?

Word klant! Open online je gratis zichtrekening en krijg toegang tot al onze apps.

Met KBC Mobile open je je beleggingsplan volledig mobiel. Klik op de link hieronder.

Liever persoonlijk advies in KBC Brussels Mobile?

Heb je KBC Brussels Mobile nog niet?

Scan de QR code
Scan de QR code

Of scan eenvoudig de QR-code en download %%product.mobile%%.

Volg de installatie-instructies op je smartphone.

Geen klant bij KBC Brussels?

Word klant! Open online je gratis zichtrekening en krijg toegang tot al onze apps.

Met een Windows-phone kun je online geen beleggingsplan openen. Maak daarom een afspraak in je kantoor.

Open je beleggingsplan in KBC Brussels Mobile

Scan de QR-code met je smartphone en open je beleggingsplan in 4 stappen.

Heb je KBC Brussels Mobile nog niet?

Geen klant bij KBC Brussels?

Word klant! Open online je gratis zichtrekening en krijg toegang tot al onze apps.

Hoe start ik mijn gepauzeerde beleggingsplan opnieuw?

In KBC Brussels Mobile

  • Tik in KBC Brussels Mobile op ‘Beleggen’
  • Tik onder ‘Waar ben je naar op zoek’ op ‘Beleggingsplannen’
  • Selecteer je gepauzeerde beleggingsplan
  • Tik op ‘Beheer’
  • Als je je doorlopende betalingsopdracht hebt gepauzeerd, activeer je door te tikken op de opdracht en de volgende uitvoeringsdatum aan te passen
  • Heb je je doorlopende betalingsopdracht verwijderd, voeg dan een nieuwe opdracht toe door te tikken op het groene plusje naast ‘doorlopende betalingsopdrachten’

In KBC Brussels Touch

Je hebt de volgende uitvoeringsdatum naar een later tijdstip gezet, of je hebt aangegeven welke maanden je niet wil storten. In dat geval bleef het maandelijks te beleggen bedrag ongewijzigd. Je kunt de datum simpelweg weer naar voren zetten. 
Zo doe je het:

  • Ga naar Betalen > Meer > Doorlopende betalingsopdrachten
  • Selecteer het beleggingsplan dat je wil verderzetten
  • Pas de datum aan onder ‘Volgende uitvoering op’
OF
  • Ga naar Sparen & Beleggen> Meer > Doorlopende betalingsopdrachten
  • Selecteer het beleggingsplan dat je wil verderzetten
  • Pas de datum aan onder ‘Volgende uitvoering op’

 

Je hebt de bestaande opdracht verwijderd.
Zo ga je te werk:

  •  Ga naar Betalen > Meer > Doorlopende betalingsopdrachten
  • Selecteer ‘Nieuwe doorlopende betalingsopdracht’
  • Selecteer onder ‘Eigen rekeningen > Andere rekeningen’ het beleggingsplan waarvoor je een opdracht wil instellen. Je geeft hier ook de volgende uitvoeringsdatum en het maandelijks bedrag mee.
OF
  • Ga naar Sparen & Beleggen> Meer > Doorlopende betalingsopdrachten
  • Selecteer ‘Nieuwe doorlopende betalingsopdracht’
  • Selecteer onder ‘Eigen rekeningen > Andere rekeningen’ het beleggingsplan waarvoor je een opdracht wil instellen. Je geeft hier ook de volgende uitvoeringsdatum en het maandelijks bedrag mee.

Liever een digitaal beleggingsvoorstel in KBC Brussels Mobile?